Στο Lutania Beach προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια και η ευημερία των επισκεπτών και των υπαλλήλων μας. Μετά τη δήλωση του κοροναϊού (COVID-19) πανδημίας στις 12 Μαρτίου, θα θέλαμε να επεκτείνουμε τις θερμότερες σκέψεις μας στους ανθρώπους που έχουν πληγεί από αυτό το ατυχές γεγονός και τη βαθύτατη εκτίμησή μας στους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας και στις τοπικές κοινότητες που αγωνίζονται κατά του ιού.

Κάνουμε ό, τι μπορούμε για να σας παρέχουμε την ασφαλέστερη διαμονή, καθώς παρακολουθούμε στενά τις τελευταίες εξελίξεις, πρότυπα και πρωτόκολλα σχετικά με το COVID-19 που εκδόθηκαν από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), την ελληνική κυβέρνηση, το Υπουργείο Υγείας, τοπικές υπηρεσίες υγείας και υπαλλήλους δημόσιας υγείας. Όλα είναι έτοιμα για να έχετε κατά νου την υγεία και την ασφάλειά σας.

Ακολουθεί μια ενημέρωση των σχεδίων μας για την επόμενη χρονική περίοδο, με την προϋπόθεση προσαρμογής, δεδομένης της συνεχούς και απρόβλεπτης αλλαγής.

Α. Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΜΑΣ

Δεδομένης της άνευ προηγουμένου διαταραχής στον κλάδο των ταξιδιών και της φιλοξενίας, τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα μας σε όλη την Ελλάδα αναβάλλουν το άνοιγμά τους, με σκοπό τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των επισκεπτών και του προσωπικού μας. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να προσαρμόσετε τα ταξιδιωτικά σας σχέδια μαζί μας:

  1. Στις 13 Απριλίου 2020, η ελληνική κυβέρνηση παρενέβη στον τομέα του τουρισμού προκειμένου να μετριάσει τις αρνητικές επιπτώσεις του COVID-19. Ο νέος νόμος προβλέπει ότι όλες οι προκαταβολές πληρωμής των κρατήσεων που ακυρώθηκαν από 25.02.2020 έως 30.09.2020 λόγω του COVID-19, δεν επιστρέφονται, αλλά θα εκδοθεί κουπόνι αξίας 18 μηνών.
  2. Εντός αυτής της περιόδου 18 μηνών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το κουπόνι κάνοντας κράτηση για υπηρεσίες διαμονής σε οποιοδήποτε από τα ξενοδοχεία μας.
  3. Όλες οι άμεσες επιστρέψιμες ή μη επιστρεπτέες κρατήσεις για τη σεζόν 2020 μπορούν να τροποποιηθούν χωρίς ποινή για μελλοντικά ταξίδια μέχρι τη σεζόν 2020 ή 2021.
  4. Όλες οι επιστρέψιμες ή μη επιστρεπτέες κρατήσεις για τη σεζόν 2020 που πραγματοποιούνται μέσω άλλων πλατφορμών / ταξιδιωτικών γραφείων θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την αντίστοιχη πλατφόρμα για να τροποποιήσουν την κράτησή τους ή να λάβουν το κουπόνι.
  5. Για νέες κρατήσεις από σήμερα, η ευέλικτη πολιτική ακύρωσης αλλάζει σε 50% χρέωση για ακυρώσεις 7 ημέρες πριν από την άφιξη και 100% χρέωση για ακυρώσεις 3 ημέρες πριν από την άφιξη.

Κάντε την κράτησή σας online και επωφεληθείτε από τις αποκλειστικές τιμές και τα πακέτα μας.

 

Β. Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού μας ως κορυφαία προτεραιότητά μας, σας διαβεβαιώνουμε ότι το ολοκληρωμένο σχέδιο Υγείας και Ασφάλειας προβλέπει όλα τα μέτρα, τις προδιαγραφές και τις διαδικασίες σε όλα τα ξενοδοχειακά τμήματα για την αντιμετώπιση του νέου COVID-19 και κάθε ασθένειας που μπορεί να μεταδοθεί σε η κοινότητα, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, το Ελληνικό Υπουργείο Υγείας και τις τοπικές αρχές:

  1. Λειτουργία σε χαμηλή χωρητικότητα για διασφάλιση σωστής απόστασης
  2. Εντατικός καθαρισμός και απολύμανση σε όλα τα σημεία επαφής και τα δωμάτια υψηλού όγκου
  3. Απολυμαντικά μηχανήματα για επισκέπτες σε κοινόχρηστους χώρους
  4. Υψηλά πρότυπα ασφάλειας τροφίμων – διαδικασίες HACCP
  5. Παρατεταμένη ώρα λειτουργίας καταστημάτων F&B για άφθονο χρόνο και χώρο για μεσημεριανό γεύμα και δείπνο
  6. Προδιαγραφές κοινωνικής απόστασης σε χώρους αναψυχής, πισίνες και παραλία
  7. Απλές και γρήγορες διαδικασίες check-in / check-out
  8. Οι γιατροί είναι διαθέσιμοι 24/7 για να παρέχουν ειδική φροντίδα στους επισκέπτες μας
  9. Συνεχής εκπαίδευση για το προσωπικό μας
  10. Εκστρατεία ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης

Εκτός από αυτά τα μέτρα, επισκεφθείτε τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΕCDC) για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το τι μπορείτε να κάνετε για να ταξιδέψετε με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η ασφάλειά σας

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού μας ως κορυφαία προτεραιότητά μας, το Lutania Beach, σε συνεννόηση με τις οδηγίες και τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, τα Ελληνικά Υπουργεία Υγείας και Τουρισμού και οι τοπικές αρχές, έχουν επινοήσει και θέσει σε εφαρμογή μια ολοκληρωμένη Το σχέδιο υγείας και ασφάλειας προβλέπει όλα τα μέτρα, τις προδιαγραφές και τις διαδικασίες σε όλα τα ξενοδοχειακά τμήματα για την αντιμετώπιση του νέου COVID-19 και κάθε ασθένειας που μπορεί να μεταδοθεί στην κοινότητα. Η διοίκηση και όλα τα μέλη του προσωπικού έχουν δεσμευτεί να προσφέρουν όχι μόνο μια ανέμελη και ασφαλή διαμονή στους επισκέπτες μας.

Δημόσιοι Χώροι
Αυξημένος καθαρισμός και απολύμανση σε όλα τα σημεία επαφής μεγάλου όγκου και σε όλες τις εκτεθειμένες επιφάνειες. Υγειονομικοί σταθμοί σε όλο το ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων πετσετών και απολυμαντικών. Εκπαίδευση επισκεπτών σχετικά με τον τρόπο λήψης των απαραίτητων προφυλάξεων. Απλές και γρήγορες διαδικασίες check-in / check-out. Ανέπαφη πληρωμή φόρων και άλλων υπηρεσιών στη ρεσεψιόν. Τρίψιμο χεριών με απολυμαντικά με αλκοόλ, σαπούνι και χαρτοπετσέτες που διατίθενται σε κάθε τουαλέτα.

Ξενώνες
Βαθύς καθαρισμός και απολύμανση σε όλα τα δωμάτια και τα μπάνια. Συγκεκριμένη φροντίδα υγιεινής σε όλους τους χώρους υψηλού επιπέδου δωματίου που χρησιμοποιεί κατάλληλο απολυμαντικό. Τα αχρησιμοποίητα είδη μίας χρήσης απορρίπτονται, τα κλινοσκεπάσματα από τα δωμάτια των πελατών που ενδέχεται να έχουν μολυνθεί θα φυλάσσονται σε ξεχωριστές ετικέτες και θα πλένονται σε θερμοκρασίες 60-90 μοίρες, όλα τα έπιπλα είναι κατασκευασμένα από ύφασμα απολυμανμένα με καθαριστές ατμού και απολυμαντικά, ενώ τα δωμάτια θα αερίζονται μετά την εκκένωση.

Φαγητό
Θα ακολουθηθούν υψηλά πρότυπα ασφάλειας και υγιεινής των τροφίμων, καθώς και αυστηρές πολιτικές προσωπικής υγιεινής για τα μέλη της ομάδας μας. Οι επιφάνειες και τα έπιπλα όλων των εστιατορίων θα απολυμανθούν μετά από κάθε υπηρεσία και τα τραπέζια θα καθαριστούν και θα απολυμανθούν μετά από κάθε συνεδρίαση. Πρωινό – Μεσημεριανό – Οι ώρες του δείπνου παρατείνονται ώστε να υπάρχει αρκετός χρόνος για τη θέση των επισκεπτών. Η χωρητικότητα του καθίσματος θα μειωθεί και θα τοποθετηθούν τραπέζια που θα επιτρέπουν τις κατάλληλες κοινωνικές αποστάσεις.

Πισίνες
Μετά την κάθε συνεδρίαση θα πραγματοποιείται απολύμανση ξαπλώστρες και καθιστικών. Οι ξαπλώστρες γύρω από την πισίνα θα είναι σε γκρουπ 2 ατόμων και σε απόσταση τουλάχιστον 2 μέτρων μεταξύ τους. Υπέροχη παρακολούθηση και επίβλεψη καθιερωμένων διαδικασιών, συχνός χρόνος ανακυκλοφορίας του νερού τουλάχιστον κάθε 4 ώρες, συχνές μετρήσεις χλωρίου για τον έλεγχο των επιπέδων του, αλλαγή νερού, έλεγχος pH κ.λπ.

Υγιεινή χεριών
Απολυμαντικά χεριών με βάση το αλκοόλ θα είναι διαθέσιμα για επισκέπτες και υπαλλήλους σε διάφορες περιοχές σε όλο το ξενοδοχείο. Οι περιοχές που περιλαμβάνουν την είσοδο του ξενοδοχείου, τη ρεσεψιόν, το λόμπι, τους διαδρόμους, τα καταστήματα τροφίμων και ποτών, τα Kids Clubs, τους χώρους της πισίνας και του σπα κ.λπ.

Κλιματισμός & εξαερισμός
Όλες οι συνθήκες αέρα (διαχωρισμένες μονάδες) στα δωμάτια και στους κοινόχρηστους χώρους είναι ασφαλείς να λειτουργήσουν. Το κεντρικό σύστημα εξαερισμού των ξενοδοχείων διατηρείται σε συνεχή λειτουργία με καθαρό αέρα σχετικά με τους τελευταίους κανόνες νομοθεσίας. Παρομοίως, η κυκλοφορία καθαρού αέρα δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στην υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών.

Κοινωνική αποστασιοποίηση
Οι δράσεις κοινωνικής απόστασης θα περιλαμβάνουν τον περιορισμό μεγάλων ομάδων ατόμων που έρχονται μαζί. Οι πινακίδες στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου θα υπενθυμίσουν στους επισκέπτες μας να διατηρήσουν την κοινωνική απόσταση τουλάχιστον 1,5μ. Για να διασφαλιστεί η σωστή απόσταση, το ξενοδοχείο μας θα λειτουργεί με χαμηλή χωρητικότητα.

Ομάδες ανταπόκρισης ξενοδοχείων και εκπαίδευση
Το ξενοδοχείο μας θα είναι εξοπλισμένο με μια εσωτερική ομάδα απόκρισης, συμπεριλαμβανομένου ενός μέλους από κάθε τμήμα, υπεύθυνου για τη διατήρηση των παλμών στις λειτουργίες του ξενοδοχείου. Όλο το προσωπικό έχει λάβει εκτεταμένη συνεχή εκπαίδευση σχετικά με μέτρα Υγείας και Ασφάλειας για να παρέχει μια ξέγνοιαστη και ασφαλή διαμονή στους επισκέπτες μας, εφαρμόζοντας τον οδηγό POSI (Πρόληψη της εξάπλωσης της μόλυνσης) και όλες τις διαδικασίες και προληπτικά μέτρα.

Εκστρατεία ενημέρωσης στο ξενοδοχείο
Μια ολοκληρωμένη εκστρατεία ενημέρωσης ξεκινά στο ξενοδοχείο μας, με σημάδια μέτρησης υγείας και ασφάλειας σε όλες τις εγκαταστάσεις που περιγράφουν τρόπους πρόληψης της εξάπλωσης μικροβίων.

Συχνές Ερωτήσεις σχετικά με τις Ακυρώσεις

Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης για κρατήσεις με μη επιστρέψιμη τιμή και κρατήσεις με προκαταβολή;

Στις 13 Απριλίου 2020, η ελληνική κυβέρνηση παρενέβη στον τομέα του τουρισμού προκειμένου να μετριάσει τις αρνητικές επιπτώσεις του COVID-19. Ο νέος νόμος προβλέπει ότι όλες οι προκαταβολές πληρωμής των κρατήσεων που ακυρώθηκαν από 25.02.2020 έως 30.09.2020 λόγω του COVID-19, δεν επιστρέφονται, αλλά θα εκδοθεί κουπόνι αξίας 18 μηνών.

Μέσα σε αυτήν την περίοδο 18 μηνών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το κουπόνι κάνοντας κράτηση για υπηρεσίες διαμονής στο ξενοδοχείο μας

Σε περίπτωση που το κόστος της υπηρεσίας που επιλέγετε είναι χαμηλότερο από το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει, θα δικαιούστε ένα νέο κουπόνι, που αντιστοιχεί σε τέτοια διαφορά μεταξύ του πραγματικού κόστους που ισχύει για τη νέα σας κράτηση και του ποσού που έχετε ήδη πληρώσει.

Σε περίπτωση που το κόστος της υπηρεσίας που επιλέγετε είναι υψηλότερο από το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει, τότε πρέπει να πληρώσετε τη διαφορά μεταξύ του πραγματικού κόστους που ισχύει για τη νέα σας κράτηση και του ποσού που έχετε ήδη πληρώσει.

Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την κράτησή μου εάν κάνω κράτηση μέσω ταξιδιωτικού γραφείου;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ταξιδιωτικό γραφείο μέσω του οποίου κάνατε την κράτηση.

Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την κράτησή μου εάν κάνω κράτηση μέσω κρατήσεων, Expedia κ.λπ.

Πρέπει να στείλετε το αίτημά σας μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας που κάνατε αρχικά την κράτηση για να τροποποιήσετε / ακυρώσετε οποιαδήποτε κράτηση.

Τι γίνεται αν η πτήση μου ακυρωθεί και δεν υπάρχει άλλη διαθέσιμη πτήση στο μέλλον;

Εάν κάνετε κράτηση απευθείας σε εμάς ή μέσω των κρατήσεων του ξενοδοχείου (σημειώνοντας τον αριθμό κράτησης της ακυρωμένης κράτησης), μπορείτε να τροποποιήσετε την κράτησή σας χωρίς ποινή για μελλοντικά ταξίδια μέχρι την περίοδο 2020 ή 2021. Διαφορετικά, μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας.

Δεν θέλω να ταξιδέψω. Θέλω να ακυρώσω την μη επιστρέψιμη κράτησή μου και να λάβω επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση που έχετε κάνει κράτηση μέσω του τμήματος κρατήσεων μας, μπορείτε να τροποποιήσετε οποιαδήποτε κράτηση χωρίς ποινή για μελλοντικά ταξίδια μέχρι την περίοδο 2020 ή 2021. Διαφορετικά, μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας και θα σας παράσχουμε ένα κουπόνι που αντιστοιχεί στο ποσό που πληρώσατε από εσάς για την κράτησή σας.

Σε περίπτωση που έχετε κάνει κράτηση μέσω άλλης διαδικτυακής πλατφόρμας ή ταξιδιωτικού γραφείου, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους.

Τι συμβαίνει εάν βρίσκομαι σε καραντίνα και δεν μπορώ να ταξιδέψω;

Για κρατήσεις μέσω του τμήματος κρατήσεων, μπορείτε να μεταφέρετε την κράτησή σας δωρεάν σε οποιαδήποτε ημερομηνία της σεζόν 2020 ή 2021. Διαφορετικά, μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας και θα σας παράσχουμε ένα κουπόνι που αντιστοιχεί στο ποσό που πληρώσατε από εσάς για την κράτησή σας.

Σε περίπτωση που έχετε κάνει κράτηση μέσω άλλης διαδικτυακής πλατφόρμας ή ταξιδιωτικού γραφείου, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους.

Είναι δυνατή η μεταφορά της κράτησής μου για το 2021;

Σε περίπτωση που έχετε κάνει κράτηση μέσω του τμήματος κρατήσεων, μπορείτε να μεταφέρετε την κράτησή σας δωρεάν σε οποιαδήποτε ημερομηνία της σεζόν 2020 ή 2021. Διαφορετικά, μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας και θα σας παράσχουμε ένα κουπόνι που αντιστοιχεί στο ποσό που πληρώσατε από εσάς για την κράτησή σας.

Ποια μέτρα λαμβάνετε ως χώρα και ως ξενοδοχείο για το νέο COVID-19;

Λαμβάνοντας υπ’όψιν την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού μας ως κορυφαία προτεραιότητά μας, σας διαβεβαιώνουμε ότι το ολοκληρωμένο σχέδιο Υγείας και Ασφάλειας προβλέπει όλα τα μέτρα, τις προδιαγραφές και τις διαδικασίες σε όλα τα ξενοδοχειακά τμήματα για την αντιμετώπιση του νέου COVID-19 και κάθε ασθένειας που μπορεί να μεταδοθεί σε η κοινότητα, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, το Ελληνικό Υπουργείο Υγείας και τις τοπικές αρχές:

  • Λειτουργία σε χαμηλή χωρητικότητα για διασφάλιση σωστής απόστασης
  • Εντατικός καθαρισμός και απολύμανση σε όλα τα σημεία επαφής και τα δωμάτια υψηλού όγκου
  • Απολυμαντικά μηχανήματα για επισκέπτες σε κοινόχρηστους χώρους
  • Υψηλά πρότυπα ασφάλειας τροφίμων – διαδικασίες HACCP
  • Παρατεταμένες ώρες λειτουργίας των καταστημάτων F&B για άφθονο χρόνο και χώρο για μεσημεριανό γεύμα και δείπνο
  • Προδιαγραφές κοινωνικής απόστασης σε χώρους αναψυχής, πισίνες και παραλία
  • Απλές και γρήγορες διαδικασίες check-in / check-out
  • Οι γιατροί είναι διαθέσιμοι 24/7 για να παρέχουν ειδική φροντίδα στους επισκέπτες μας
  • Συνεχής εκπαίδευση στο προσωπικό μας
  • Εκστρατεία ενημέρωσης

Συχνές Ερωτήσεις σχετικά με το COVID-19

Πώς εξαπλώνεται το COVID-19;

  • Με σταγονίδια: παρασκευάζεται όταν οι μολυσμένοι άνθρωποι βήχουν, φτερνίζονται ή μιλούν.
  • Αγγίζοντας: Μολυσμένα αντικείμενα ή επιφάνειες.
  • Μετάδοση από άτομο σε άτομο: Με μια απλή χειραψία.

Ποια είναι η περίοδος επώασης της νόσου COVID-19;

Η «περίοδος επώασης» σημαίνει τον χρόνο μεταξύ της πρώτης επαφής με τον ιό και της έναρξης συμπτωμάτων της νόσου. Οι περισσότερες εκτιμήσεις της περιόδου επώασης για COVID-19 κυμαίνονται από 1-14 ημέρες, συνήθως περίπου πέντε ημέρες. Αυτές οι εκτιμήσεις θα ενημερωθούν καθώς διατίθενται περισσότερα δεδομένα.

Πόσο διαρκεί το COVID-19 σε επιφάνειες;

It is not certain how long the virus that causes COVID-19 survives on surfaces, but it seems to behave like other coronaviruses. Studies suggest that coronaviruses (including preliminary information on the COVID-19 virus) may persist on surfaces for a few hours or up to several days.

Μπορείς να προσβληθείς από τον ιό αγγίζοντας μία επιφάνεια;

Οι άνθρωποι μπορούν να μολυνθούν από το Sars-Cov-2 αγγίζοντας μόνο μολυσμένες επιφάνειες ή αντικείμενα – και στη συνέχεια αγγίζοντας τα μάτια, τη μύτη ή το στόμα τους.

Ποια είναι τα βασικά σημεία επαφής για τα ξενοδοχεία;

Τα βασικά σημεία επαφής για τα ξενοδοχεία είναι: τηλέφωνα, επιτραπέζιες κορυφές, σκληρή επιφάνεια καρεκλών, λαβές πορτών, κουμπιά ανελκυστήρα, διακόπτες φωτισμού και εξοπλισμός γυμναστηρίου.

Ποια είναι τα συμπτώματα του COVID-19;

Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα είναι πυρετός, ξηρός βήχας, δύσπνοια και δυσκολίες στην αναπνοή. Σε πιο σοβαρές περιπτώσεις η μόλυνση μπορεί να προκαλέσει πνευμονία, σοβαρό οξύ αναπνευστικό σύνδρομο, ακόμη και θάνατο. Η περίοδος εντός της οποίας θα εμφανιστούν τα συμπτώματα είναι 2-14 ημέρες.

Είναι ο πονοκέφαλος σύμπτωμα του COVID-19;

Ο ιός μπορεί να προκαλέσει μια σειρά συμπτωμάτων, που κυμαίνονται από ήπια ασθένεια έως πνευμονία. Τα συμπτώματα της νόσου είναι πυρετός, ξηρός βήχας, κόπωση, πονόλαιμος και πονοκέφαλοι.

Ποιος είναι ο χρόνος ανάρρωσης για το COVID-19;

Χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα προκαταρκτικά δεδομένα, ο μέσος χρόνος από την έναρξη έως την κλινική ανάρρωση για ήπιες περιπτώσεις είναι περίπου 2 εβδομάδες και είναι 3-6 εβδομάδες για ασθενείς με σοβαρή ή κρίσιμη νόσο.

Μπορούν τα μωρά να προσβληθούν από τον COVID-19;

Γνωρίζουμε ότι είναι πιθανό για άτομα οποιασδήποτε ηλικίας να μολυνθούν με τον ιό, αλλά μέχρι στιγμής υπάρχουν σχετικά λίγα περιστατικά COVID-19 που αναφέρθηκαν μεταξύ των παιδιών.
Σε αυτό το στάδιο, ο κίνδυνος για τα παιδιά και τα μωρά, και ο ρόλος που διαδραματίζουν τα παιδιά στη μετάδοση του COVID-19, δεν είναι σαφής. Ωστόσο, μέχρι στιγμής υπήρξε ένα χαμηλό ποσοστό επιβεβαιωμένων περιπτώσεων COVID-19 μεταξύ των παιδιών σε σχέση με τον ευρύτερο πληθυσμό.

Πώς εξαπλώνεται ο COVID-19;

Ο νέος COVID-19 είναι ένας αναπνευστικός ιός που εξαπλώνεται κυρίως μέσω σταγονιδίων που δημιουργούνται όταν ένα μολυσμένο άτομο βήχει ή φτερνίζεται, ή μέσω σταγονιδίων σιέλου ή εκκένωσης από τη μύτη. Για να προστατέψετε τον εαυτό σας, καθαρίστε τα χέρια σας συχνά με απολυμαντικό αλκοόλ ή πλύνετε τα με σαπούνι και νερό.

Τι πρέπει να κάνετε αν νομίζετε ότι προσβληθήκατε από τον COVID-19;

Εάν έχετε πυρετό, βήχα και δυσκολία στην αναπνοή, ζητήστε ιατρική βοήθεια νωρίς. Μείνετε σπίτι εάν αισθάνεστε αδιαθεσία. Ακολουθήστε τις οδηγίες της τοπικής υγειονομικής αρχής.

Μπορεί ο COVID-19 να εξαπλωθεί μέσω φαγητού;

Τα σημερινά στοιχεία σε άλλα στελέχη COVID-19 δείχνουν ότι ενώ οι κοροναϊοί φαίνεται να είναι σταθεροί σε χαμηλές και παγωμένες θερμοκρασίες για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, η υγιεινή των τροφίμων και οι καλές πρακτικές ασφάλειας των τροφίμων μπορούν να αποτρέψουν τη μετάδοσή τους μέσω των τροφίμων.

Υπάρχει εμβόλιο για τον COVID-19;

Όταν μια ασθένεια είναι νέα, δεν υπάρχει εμβόλιο έως ότου αναπτυχθεί. Μπορεί να χρειαστούν έως και δεκαοκτώ μήνες για να αναπτυχθεί ένα νέο εμβόλιο.

Είναι κάτι καινούριο το COVID-19;

Η νόσος του κοροναϊού (COVID-19) είναι ένα νέο στέλεχος που ανακαλύφθηκε το 2019 και δεν είχε προηγουμένως εντοπιστεί σε ανθρώπους.

Είναι ο COVID-19 πιο σοβαρός από τη γρίπη;

Αυτό δεν είναι ακόμη σαφές. Η δυνατότητα μετάδοσης του Sars-Cov-2 είναι πολύ υψηλή, αλλά πρέπει να ανακαλύψουμε περισσότερα σχετικά με τη νοσηρότητα και τη θνησιμότητα. Είναι αβέβαιο να πούμε αν το COVID-19 είναι πιο σοβαρό από τη γρίπη, επειδή υπάρχουν πολλές άγνωστες και μη δηλωμένες περιπτώσεις στην κοινότητα.

Είναι αποτελεσματικές οι μάσκες κατά του COVID-19;

Εάν είστε υγιείς, πρέπει να φοράτε μάσκα μόνο εάν φροντίζετε ένα άτομο με υποψία μόλυνσης Sars-Cov-2. Φορέστε μάσκα εάν βήχετε ή φτερνίζετε. Οι μάσκες είναι αποτελεσματικές μόνο όταν χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με συχνό καθαρισμό χεριών με απολυμαντικό ή σαπούνι και νερό. Εάν φοράτε μάσκα, τότε πρέπει να ξέρετε πώς να τη χρησιμοποιήσετε και να την απορρίψετε σωστά.